aj satan

Jag märkte att jag inte berätta nått om utveckligsamtalet igår,
och inte heller vet jag om jag vill säga nått från sprutan..

Ja, jag var så rädd och nervös så när jag väl kom in i sprutrummet så började jag grina.
Jag skojar inte. Jag satt väl inte och tokböla utan det rann bara några krokodiltårar,
inte ville jag lyssna på henne heller så jag satt med hörlurar i öronen och snyftade.
Karro & spanska marlene fick sitta där, först försökte dom lugna mej i fem minuter innan hon stack in nålen,
lyckat för jag röck till så mycket så den for ut ur armen. Haha?
Fick börja om och då gick det väl bra.. det gjorde lite ont men inte så farligt,
jag var bara så äckligt nervös.

Nu är det gjort iallafall :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0