aaaalllliiiiiiii

   


poooooooooooooooolaaaaaaaaaaarlöööööööööööööööööööööööördaaaaaaaaaaaaag!
Fixelifix hos janine, jag var helt uppsnurrad eller vad man säger, helt speedad, full fart på mej vill jag lova. Råkade bränna claudia när jag tripplade håret på henne, förlåt! Sen råkade jag bränna henne igen men det ska vi inte prata om. Snacka om rolig kväll jag har haft ändå :D sen for vi till polar runt åtta-halv nio nånting, kanske att klockan var kvart över åtta jag vet inte. Där var det skummigt vill jag lova! Först var jag rädd för skummet och ville inte pajja frillan och sminket och de, men vem bryyyyyyyyyyr sej liksom. Så jag, janine, claudia och cicci ba slängde oss ner i skummet och rullade oss :D sen mulade vi varandra, kastade skum på varann, oboy va kul vi hade. Sen shejka vi loss på dansgolvet såklart också (h) ohhhh ni ska bara veta vad våt vi var. Av skuuummmmeeett alltså! Också sög jag på sex klubbor ikväll också, godisklubbor mannen (y) så himla gott, önskar jag hade en här nu. Ska köpa imorn och ladda på! Eller förresten, för vilka pengar då? Haha, ibland har man problem.

Det är väl det vi gjorde, men det kändes som att kvällen var hur lång & rolig som helst, alltså seriöst det var skitkul! Sen var det väl nått som var mindre roligt, men alltså jag har ingen anledning till att bry mej så varför gör jag det? Precis, då ska jag inte bry mej. Nej, jag bryr mej inte.
Hihi.

Alltså seriöst jag kan inte minnas senast jag hade så himla kul. Jag är glad i hela kroppen, jag vet inte varför men jag är det bara! Typ allting känns bra nu, sen är det väl någon småsak som jag stör mej på, men om jag bortser från det så känns allt tummen upp. Och det känns bäst!

Har nyss suttit och raderat "vänner" på bdb som jag inte känner, det är så himla störande när man får en vänansökan också är det från någon man aldrig hört talas om, någon i en annan stad, nåns kompis kompis kompis som man aldrig pratat med. Det är bara jobbigt! Tror jag blev av med 10 st nu. Ser ingen anledning att kolla på vad dom laddat upp, men ändå så gör jag det för jag får tvångstankar. Hah, jobbig situation serru.

Åhhh, jag vill aldrig somna, för tänk om jag somnar också är den här braiga känslan borta imorgon :( det vill inte jag! Fast det kan den knappast vara, jag ska ju vara med ellen imorgon! Min ellen bällen. Vi ska upp till bandsjön klockan 12 imorgonbitti, så ska vi bada :) sen ska jag på morsdags middag klockan halv tre hos mormor, men sen kommer jag nog hem innan kvällen, så då kan vi bada ännu mer :D jag älskar verkligen att bada, jag är som en liten 5åring då. Fast å andra sidan så är jag väl det nästan jämt? :) hehe.. inget jag ska störa mej på, jag trivs med det ;>

Men nu är det på tok för sent för att sitta vid datorn, klockan är halv tre och mobilen ska laddas. Ett halv dygn tills jag träffar mormor, hoho vad jag ska krama på henne! Känner verkligen för det nu hihi. Jag är på värsta goshumöret, önskar att min gosis va här men det är han ju inte. Ellen är ju också en liten nallebjörn man kan gosa på, men hon är inte här hon heller.
Jag får nöja mej med isak och lill isak, mina gosedjur som ligger i sängen. Fast elefant och oskar är ju också där, men det är isak och lill isak som är favoriterna. Dom har jag ju växt upp med! Dom är som Karro, man växer upp med dom och vägrar släppa taget! :) kanon är svaret på det om du frågar mej.

Oj, nu måste jag verkligen sova!
Puss godnatt :):):))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0