nATTIss

Jag fattar inte varför jag sitter uppe till sena kvällen på kvällarna, för jag blir bara deppig.. så kommer allt dåligt upp i hjärnan och i hjärtat och allt glatt verkar bortblåst. Kanske man ska gå och somna och slippa det? MEN VÄNTA! NU HAR JAG DET! Åhhhh så lätt men ändå så har jag inte knäckt det förens nu.. jag måste ju gå och lägga mej tidigare, för när jag går och lägger mej när jag är trött, vilket inte är förens efter tolv eller så, då är jag ju på det där depp humöret, och då ligger jag och tänker på jobbiga saker och kan inte somna för det, också somnar jag inte förens jag.. ja, det tar tid iallafall. Om jag somnar tidigare så kanske jag slipper jobbiga tankar, men dom finns ju ändå därbak i bakhuvudet, jag försöker hålla dom borta men ibland så slinker nån tanke fram, eller att något påminner om något jag inte vill tänka på, så är jag där igen. Det borde finnas medicin mot att inte kunna tänka (förutom alkohol & droger och sånt, det kallar jag inte medicin..). Också nått som gör att man inte känner hjärtat.
neej, nu måste jag sluta. för annars kommer jag börja öppna mej och skit, och det vill jag inte.
hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0