linnéa & linda

- Är din pappa trädgårdsmästare? Med tanke på dina schyssta lökar mena ja!


hoppas det funkar den här gången, sist slutade det med att videon på mej och Issa vart nå tecknade figurer ;o men nu är det jag och Linnéa, men ändå.

Utvecklingssamtalet gick bara bra tycker jag, satt väl mest och bet på naglarna och tittade åt andra håll men mentor tyckte att jag skärpt mej. Och det är ju asbra det :) Glad att det inte var för en månad sen det här samtalet var! Vääldigt glad.. Det flöt på som det skulle, men jag kan mer, det vet jag, så nu ska jag ge gärnet och få toppbetyg så jag kan försvinna ur den här hålan jag bor i. Hejdå vävland, hejdå Timrå liksom. Skönt men ändå inte, men äsch, det kanske slutar med att jag stannar här också. Vad vet jag? Ska ju inte ta ut så mycket i förskott men jag satsar på Stockholm till gymnasiet iallafall ;> jag hooppppaass och ViillllL!!
Vad jag ska göra idag det vet jag inte, jag var så trött förut så jag tänkte inte göra någonting, men nu piggnade jag till lite när jag satte på musik satt jag får se. Men jag tror det är bäst att jag stannar inne ändå, har huvudverk och längtar tills jag får sova. Bäst att ta det lugnt alltså!

hörs väl kanske nått
puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa Kempe

ja tycker värkligen inte om dendär videon :///

2009-05-10 @ 21:48:44
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0