jag har inga känslor för dej

Hahaha idag var det vattenkrig på skolan, jag tror nog att jag blev blötast. Fast ändå var jag inte med på det.. men det var lite små kul ändå för sen hällde jag vatten på Petter så det såg ut som han hade pissat på sej, hihi busigt :)
Jag har sovit idag, jag som alltid tyckt att dom som sover på dagarna är knasiga, för liksom, sällan sova bort en dag! meeen, har man sovit typ 5 timmar på två dygn så är det ganska skönt att få slumra in. "Ganska" var en underdrift.. jag hade mobilen under kudden med vibrator på, men jag märkte inte ens när det ringde :o snacka om att sova djupt! Men mamma kom och väckte mej och började snacka om typ lidl. Då vart jag jätte sugen på popcorn, så gissa vad jag äter nu? Hihih, popcorn!

men nu vart jag sugen på mjölk
ska hämta mjöööölk!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0