godmorgon


Alltså kolla skon :O hur snygg som helst! Men den måste också vara hur dyr som helst, för det är en mix av Nike, Gucci, Chanel, Louis Vuitton, och Rolex. Så den kan jag stryka från önskelistan dårårårå, och speciellt från köplistan..

Jag försökte få en dag ledig från allting idag, men det gick inte så lyckat. Ska vara på skolan runt tolv och göra två prov, so och biologi, och klockan nio ska jag gå upp till skogen och praoa. Då tänkte jag eftersom jag bara hann vara i skogen knappt tre timmar var det ju onödigt att praoa, men det tyckte inte mamma. Gjorde jag inte det så fick jag gå till skolan.. Jag praoar inte som nå skogsmulle, jag är på dagis, men dom har utepass eller nått sånt. Ska praoa imorgon också, fast då är vi bara på dagis. Tur för jag vill inte springa runt i skogen heller ;o så är det ju jättevarmt, så inte tänker jag ta mjukisbyxor heller. Eller jo det tror jag att jag får göra, men jag tar med mej andra kläder också, för sen ska jag till Karro. Åker dit efter skolan ja :) måste bara hitta nån jag kan få åka med på busskortet, mitt är tömt på pengar. Jag ska slinga hennes hår! Jag har faktiskt blivit rätt duktig på sånt, färga & slinga och så. Och noppa ögonbryn, det är askul, skulle kunna jobba som det. På bike'n efter att jag hade gjort på Ellen, Janine och Issa på raken så var jag alldeles svettig, det tar verkligen all min koncentration!

Men nu ska jag fixa mej så jag inte ser ut som en fågelskrämma, eller kanske barnskrämma? Vill ju inte skrämma barnen..
adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0