förstör inte nu är du snäll..

Åh, vet ni vad..? Humöret försvann med natten.. fast jag känner att det är lite kvar, som lite älvstoft sådär, så snart kanske jag flyger iväg!

Förut sa Ellen att hon inte kunde gå till bandsjön förens ett :o men jag ska ju vara hemma två! Då blir det ju ingen mening med allting, och varför svarar hon inte på sms för? Kanske ska ringa. Let's do it. Let's daaance.
Hon svarar inte när jag ringer heller! Hon kanske är och skiter och lämnat telefonen i garaget? Jaja.. den som frågar får veta. Synd bara att hon inte svarar på mina frågor.

Alltså usch fy blä, löshåret måste VERKLIGEN tvättas, det är så stripigt sen skummet igår, uuusch! Lika bra att jag gör det nu innan jag drar till bandsjön, så kanske det är torrt till imorgon.
Vi gör så.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0