falling in love with u

Nu är Ellen tillbaks i Sverige igen! Känns som att hon har varit borta i en månad :O men det är ju bara en vecka. Vart asglad när jag såg henne sitta där i korridoren :') synd nog hade hon brännt sej lite här och där.. ont. Jag ska vara med henne snart så det är nog bäst att jag hoppar in i duschen nu.
Jaja jag har varit "lite" arg idag, förlåt om jag råka vara otrevlig eller så mot nån, råkade väl kasta sönder mobilen också men den är lagad nu.. också slog Johan mej så hårt så jag höll på börja grina :(:(
Och va var det mer...? Jaaa, jag fick en coca cola flaska för 9 kr på sibylla idag, det var ju snällt!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
duschen nununhuhuhuhnun
hejdå
fjärt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mig varu taskig mot!

2009-05-08 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0