du är sniigggg



Idag ska jag på birsta med Ellen! Vi ska fara efter hon blåst håret, jag måste platta mitt jag med. Har slutat borsta det när det är blött så jag ser ut som värsta trollet när det väl torkat, haha. Sen hade Ellens mamma undrat om jag ville äta middag hos dom! Och det är klart att jag ville, så min dag spenderas med Ellen. Sen ska jag fråga Ellen om hon vill på cruisingen med mej.
Undra hur många gånger jag har skrivit Ellen nu? Fem gånger har jag skrivit Ellen. Sex.
Igår var jag ute och åkte epa med Larsson, Wermelin och Fredrik. Dom hämta mej vid sju så kom jag hem runt tolv. Också sa vi hejdå till Issa på tågstationen, nu är hon på väg till Turkiet.. eller så är hon framme. Jag blir tårögd! Jag kommer inte träffa lyckan på en hel vecka!

Men nu måste jag fixa håret och så,
tar nog med mej kameran så det läju bli bilder senare:D

Kommentarer
Postat av: Linn

Tips är att kamma håret redan i duschen, de sliter mindre så (Y)

2009-05-10 @ 02:09:15
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0