torsdag

Hejhallå!
Idag var det ju dansen! Det är alltid roligt, men det är väldigt svårt. Och jag kunde inte precis anstränga mej eller nånting för jag har så otroligt problem med min handled, jag ska åka till vårdcentralen eller nåt snart. Mamma fixar. Har haft ont i den sen typ 4-5an, men alltså då har det väl varit lugnt, men nu den senaste månaden har det varit hemskt! Gick till skolsköterskan häromdan, och hon kände på den och trodde att jag hade fått bråskknöl eller nånting sånt, den kan gå bort av sej själv men i värsta fall måste man operera. Har ju haft ett bra tag.. satt skulle inte förvåna mej om jag får operera, lika bra de, dom kan få amputera bort handen om dom vill och sätta dit en ny lika gärna. Eller en ny arm skulle inte sitta fel det heller! Så himla jobbigt.. Förresten! Jag saknade en viss Linnéa Kempe på dansen idag också, vart höll hon hus mån tro?
Var på stan med Issa också, vi hade det lite små läskigt och sådär!
Nu vill pappa att jag ska komma och fika, jag har nyss fikat upp ett päron och en joghurt tallrik. Proppis mätt.......
Han ska känna på handleden. Jag vill inte det. Det gör ont när man tar i den. Snälla pappa skada mej inte!

adjö

Kommentarer
Postat av: corneee

svar ; hahaha aa ;) ne men kaninen e ju så söt (A) HAHA

2009-03-13 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0