tjenispenis

Sitter på skolan vid jobbigaste datorn nu iallafall, man måste ha ett tangentbord som sitter i dataskärmen om man ska använda å,ä,ö. Och det måste jag väl göra. Lyssnar på musik gör jag också, Ken Ring :) <3333333333
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, vill åka på stan, men gör jag det kommer jag nog inte få göra det nån annan dag. För än så länge ser min vecka ut såhära att imorgon kanske jag kan hitta på något med Linn, fast hon far hit imorgon så hon kanske ska vila imorgon då. Så jag får väl se. På onsdag blir det kanske att vara med Issa, Karro och Ellen. Om det går så kan jag inte säga nej till det inte! Egentligen skulle jag ner på konfan och säga att jag hoppar av. Har inte gått dit på en månad men får fortfarande hem en massa brev.. :P vill inte åka på lägret ens en gång. Jaja, sen på torsdag är det ju dans :) ska försöka hitta ett par skor att använda då, skulle ju kunna ha typ niken, men nu har jag dom i vanliga fall också för jag får skavsår av alla andra skor. Men jag kan nog ha dom på torsdag, då kanske jag kan åka på stan! Fast det gör jag ju typ varje torsdag, haha. Varje torsdag kan ni se mej sitta och äta cheeseburgare på donken, fuuuult. Sen vad som händer fredag, lördag och söndag är en gåta. Orkar inte bestämma nåt heller, tar det som det kommer. As usual.
Nu är jag äntligen klar med den dumma so:n. Det tog sin lilla tid, men nu är det klart! Ska hämta papprerna jag skrev ut, adjöööööööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0