sötnuuuus



fRiLuFts dAg
i timrå sok.....

Ja vad ska man säga, Timrå Sok har aldrig vart en av mina favorit ställen. Det kan ju vara för att jag har gått vilse där ett antal gånger, 2-3 gånger när jag har gått Tarzan stigen, också en gång när jag & Issa var där och joggade, vi skulle till Skönviksbacken men kom fram i Birsta. Haha, lyckat.. Men idag gick jag inte vilse iallafall, kanske för att Issa & Ellen ledde truppen. Jag, Karro, Issa och Ellen var alltså ute på promenad i skogen :) the gang u know, hih. Men det var roligt då, sen vart det kallare och kallare, och då är det inte lika roligt längre helt enkelt. Men det var bara att härda, tills efter hamburgaren. Då började jag och Karro att gå hemåt, men som tur var så mötte vi visst pappa på vägen, hur kunde det komma sej, också fick vi skjuts hem! Annars skulle vi måsta stanna i typ en och en halv timme till, och det låg inte högt upp på önskelistan inte. Nu har jag suttit och värmt fötterna ett tag, så ska gå och bada i badkaret nu. Mysigt! Karro ligger nog i badkaret hemma hos henne hon också.

Jag ska ha bubblor i mitt badkar.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0