no more school today, okay!



HEJSAN! Nu är jag med Issa, vi läser tidningar och dricker läsk. Också pratar hon med Fredrik, hon läser om snoppar, rumpor & sex för honom, men hon blir bara sårad för han lyssnar inte. Han pratar med sin kompis då. Men vet ni vad jag tror, jag tror att han lyssnar och är jätte intresserad egentligen, liksom låtsas att han inte är intresserad. Typ. Jag har utegångsförbud, men det gör mej ingenting :) bara satt ni vet det. Så jag har bara varit hemma ikväll och varit med Isabelle :D vi har ätit mat, Issa åt pannkakor och jag åt pannkaka med makaroner & ost inuti. Också ketchup förstås, det var faktiskt ganska gott. Första tuggan smakade bara konstigt, men sen vart det godare och godare. Och jag vart super mätt!

HIhihihihihihihiiihIHIhIHIhhIhi
höh
hhaahaha
hah
skoja:)

pööösösösösösös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0