fredag

Godmorgon! Idag klev jag upp klockan 6, vääääääääldigt tidigt för att vara jag.. Men jag skulle duscha så det var bara att tvinga sej in i duschen, inte somna om. Och det gick bra idag. Efter jag duschat gick jag och kollade på tv och åt fil & flingor, när jag var helt klar med allt, borsta tänderna & sminka mej och hela skiten, så var klockan bara sju. Så jag hade en halvtimme på mej tills jag måste börja gå, nu har jag en kvart kvar. Jag ska gå och möta min vän Issa vid hästarna, vi ska gå idag :) Jag gjorde det igår med, men då hämtade Janines mamma upp mej efter halva vägen, hon trodde att jag frös. Men det gjorde jag inte, men jag tog skjuts ändå. Jag tycker att det är härligt att gå morgonen, man vaknar liksom till ordentligt då. Så det ska jag börja med! Eller jag brukar ju alltid göra det, förutom på vintern då, då har det snöat igen i min lilla genväg vid majbrasan. Jag vet inte om jag ska kalla den Min, nästan alla går ju där.
Första lektionen har vi matte, jag har blivit as bra på att koncentrera mej på matten. Förut så fick jag hem frånvaro rapport varje dag, och då var det alltid från matten.. men nu har jag min älskade mp3 som roar mej, också har jag ett mål att göra åtminstone 10 uppgifter innan jag sover en stund, hihi. För då är jag så slutkörd så jag förtjänar en stunds vila! Sen är det bara svenska+, bild, lunch och idrottshögstadiet. Bild på idrottshögstadiet, inte mitt favorit ämne men jag tog det ändå ju. Rita, bildläraren, hon vart jätte glad över att se att jag var där, så jag kunde höja mina typ.. ambitioner, eller nåt sånt. Jag vet inte riktigt, nåt svårt ord som inte gick ända in var det iallafall.
Men nu är klockan tjugo över sju, vilket betyder att jag måste stänga av datorn och knyta på mej skorna!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0