fredag <3<3<3<33333333333333333333

Hejhallå, nu sitter jag på bilden. Man får gå om man vill men jag orkar inte göra det riktigt än, jag ska på lidl och köpa redbull och nå gott tills ikväll :) först ska jag och Karro till stan och kolla på teater, den som vi slutade i. Sen ska jag till henne och slinga hennes hår och sådär, sover där. På lördag är det polar, fattar inte vad jag ska dit och göra egentligen :P sist och gången innan åkte jag hem tidigare för att det var så tråkigt, men jag hoppas det blir roligare den här gången! Det blir det säkert. Jätte många ska fixa sej hos Janine :D så då blire skoj där iallafall.

Nu ska jag gå till Janine, hon är längst ner.
Nu blire socker.
hih!

hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0