sommarlov!

Yessssss, nu vart det sommarlov! Tjohoooooooo! Önskar att jag kände mej mer pepp, men det dåliga vädret piggar verkligen inte upp mej. Jag är trött som ett as dessutom, sov bara 4 timmar inatt. Vi följde tidsplaneringen ganska bra! Och kolla här, jag tripplade först löshåret och sen mitt eget hår, sen när jag sätter i det så ser det helt weird ut för den är ju så sliten och skit, så då sätter jag upp hästsvans. Ser förjävlit ut det med! Så jag sliter av löshåret och slänger det på golvet, så stoppar jag i platttången och plattade mitt vanliga hår och struntade i löshåret. Såhär såg jag ut:


Inte bästa kvallen, men ändå. Det var riktigt långtråkigt att sitta där i kyrkan, kyrkor gör mej alltid så trött. Men efter att vi suttit där nästan en timme så gick vi ut och fick betygen, här har ni dom;

Bild Godkänt
Engelska Godkänt
Hem- och konsumentkunskap Godkänt
Idrott och hälsa Godkänt
Matematik Väl Godkänt
Biologi Godkänt
Fysik Icke Godkänt
Kemi Icke Godkänt
Samhällsorienterande ämnen Godkänt
Svenska Väl Godkänt
Teknik Godkänt


Det kunde gått bättre. Det kunde blivit mycket bättre, jag har sänkt mina betyg och det känns inte precis tummen upp. Men det tar jag igen nästa år, ska satsa på iallafall VG på alla ämnen förutom no: ämnerna. Dom är så svåra, men jag kan ju försöka iallafall.
Inte vackert väder nu, men tror jag ska ut och gå en sväng med hunden ändå iallafall. Ska bara klä på mej mer! Det är kallltt.


mina bästa vänninor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0