blablabla

Nått jag blir less på är respektlösa folk som inte kan acceptera folk som dom är och ser ut, eller acceptera vad man känner och tycker. Man måste visa respekt för att få respekt. Det är ju fan inte mitt val hur en annan ska se ut, även om jag stör mej på hur någon klär sej/sminkar sej osv, så är det ju fortfarande upp till den personen. Man måste inte alltid uttrycka hur man tycker & så, och verkligen inte genom att snacka skit. Om det är så viktigt för en hur tex ens kompisar ser ut kan man väl ta det med kompisen istället för att snacka om de med andra..

Jag pekar inte ut nån särskild person med detdära, men det är bara det att det finns för mycket skitsnack häromkring och jag är less på de.. så om folk ba kan acceptera hur man är eller snacka med en istället för å snacka skit skulle allting nog vara mycke enklare, och man skulle känna sej mer trygg i hur man ser ut eller hur man beter sej. Mindre osäkerhet helt enkelt.
eller, har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0