varsågod

Åh, the sims var jättekomplicerat.. var inget för mej, har inte sån hög hjärnkapacitet eller tålamod :( attans. Det var inte igång så länge, haha..
Är trött nu så antar att jag ska gå och sova, det vore liksom bra. Höll på somna när jag kollade på när claudia spelade tv-spel förut idag så lite sömn är väl inte fel? Är inte precis piggare nu heller. Men det är så jobbigt, hatar min säng! Och mitt täcke, och att min kudde är hos janine ;o allt är så litet i min säng också! Min säng är dagis.
Ska ut med hunden nu..

Imorgon ska jag hänka med anton till hans stuga, vet inte om det är bara jag eller om det är fler som ska dit? Haha pallar inte fråga heller. Ska typ basta och åka båt :) trodde det var över dan men åker dit runt fem och kommer hem kanske vid tolv, så får se vad jag gör innan det.
Känner att datanacken tar stryk av att sitta här så,
godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0