varenda bit av asfalt varenda liten hörna

Nu har jag suttit med datorn i knät i 12 MINUTER och nu kom jag in på bloggen. Sega internet! Och dessutom så är vi ju i skogen så vad väntar man sej.. har inte haft datorn med till stugan, nu är vi ute och åker bil för vi ska åka och köpa hundmat till johans hund laban. Sen ska vi åka och köpa trosor till mej, trodde mamma hade packat ner mer till mej men tydligen inte, så jag går med ett par trosor jag fått vänt ut och in nu.. usch!
Idag har vi åkt båt, åkte ring efter, askul :D linus han är en riktig kämpe han, släppte inte ens taget när han var upp och ner.. men när hela han var under vattnet och hade ringen över sej, då var hon tvungen att släppa. Jag ramlade också ur, två gången till och med. Hade väl inga arm muskler att hålla kvar med.

Imorgon åker vi till stockholm :D:D:D så alltså är jag hemma på lördag, tjoho! Då blir det en tripp till stan direkt, har längtat asmycket efter att åka buss, hehe. Och att gå runt på gatorna :) ja, jag vill till stan helt enkelt! Har jag några pengar kvar från stockholm så kan jag köpa nånting kanske?
Snart är det ju selånger till och med, hade tänkt att leta reda på nån tröja med ken ring där. Bara för att han är bäst!

Nu får ni klara er utan mej tills imorgon också,
pussssssssssssssisssssss

Kommentarer
Postat av: issa

din mobil är inte på så jag kan inte ringa dig din fjärt :(

2009-07-16 @ 21:29:29
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fräsht hurrudu

2009-07-17 @ 01:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0