snygg ja är ohlalal, hihi skoja


Åhhh så himla fint blont så himla fult i.. ja  va de nu är för hårfärg jag har nu :(

Nu har jag åkt båt, eller åkt, jag har snarare legat under däck och sovit. Och lyssnat på älskade muuusiken :) medans lile david har klättrat runt som en apa och slått mej i huvet titt som tätt -.- haha söt! Också klev vi av i nån hamn, tog två och en halv timme att åka dit :s drygt, och jag satt och var pissnödig hela vägen. Till slut kom det fram att de fanns en toa på båten, men då var det för sent. Jag hade pissa på mej. Neeeejdå, jag hann precis! När vi var på hamen klev vi ur båten, dom andra åt glass men dom hade inge strössel på glass stället så då ville jag inte ha nå glass. Vad är mjukglass utan strössel? Det är ju liksom som toa utan skit.
Vi skulle gå på nån utställning i nån borg, kan ju lova att mamma knäppte kort som en paparazzi (säg när hon inte gör det?), och dom bilderna längtar ni efter va va va? Haha snarare jag som längtar efter att lägga upp dom, hatar att publicera ett inlägg utan bild..

DÄRFÖR är det inte kul att skriva.
Så jag avslutar inlägget med att jag har ätit pizza idag!

Kommentarer
Postat av: rebecka

fiiin! :D<3

2009-07-15 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0