slingpling

Nu har jag slingfärg i håret, förlåt karro men jag kunde inte vänta med att få bort en del av den hemska färgen jag har! Du ska få klippa mej ändå, det lovar jag. Men jag tror jag ska slinga i augusti igen, eller i september.. vi får se hur det här blir först. Fattar inte hur länge jag ska vänta, jag började slinga ett, och var klar halv ett. Men färgen ska va i i ungefär 35-40 minuter. När ska jag ta bort den då? :o för övre lagret är klart när som helst, men det undre är klar om 40 minuter. Wtf? Har väl i det här i kanske 20 minuter till då.. bara för att det känns lite bra då!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Kempe

ett skratt som gör hela dagen lätt att leva ut,

ett gott humör som gör att våran vänskap ej tar slut

jag känner det i själen, fan du är min bästa vän

utan dig i mitt liv hade jag aldrig hittat hem

jag hittar inte ord, ett stort tack till dig

du hjälpte mig upp när ingen annan såg mig

att du litar på mig o tror på vem jag är

det får mig att känna lycka. nej jag gråter, fan jag svär

så mycket som du hjälpt mig genom att bara finnas till

jag kommer aldrig kunna tacka dig, jag räcker inte till

om kärlek vorde ljus så skulle jag jätt dig alla stjärnor

men jag ser inga idag, för du är bortrest till imorn

2009-07-19 @ 19:20:47
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0