s; under bilresan till öckrtö

Nu är vi i tönnebro och hittils har vi hunnit med:


* Lämna mina böcker på fyndlagret, fick bara 50 kr för böckerna, dom ville inte ha tidningarna

* Punktering, vi bytte däck så lugn bara lugn

* Fikapaus

Och nu har jag suttit med lukas mp3 och haft allsång, haha jag har suttit och rockat loss till lordi, i'm so cool yeah!! Jag skulle verkligen passa som rockstjärna, jag menar, min fantastiska sångröst och mina proffsiga moves. Det blir ju inte annat än succé! Eller? Hehe, skämt åsido. Vi är ju påväg åt göteborgs hållet, och mina gratis sms har redan tagit slut. Innan själva semestern har hunnit börja än -.- fattar inte hur jag kan smsa upp 3000 sms så himla fort? Men ringer gratis till telia, och ni kan ju ringa mej på min halebop mobil hihi :) numret finns on my bdb.

Dani och max är i göteborg, fast inte tillsammans då. Tänk om jag träffar dom där! Det är fotbollscup så det kommer vara massa snygga, och säkert fula, killar på liseberg. Bäst eller vad? Nejdå, jag kommer inte kunna hålla ögonen på dom inte, karuseller är det enda jag ser när jag är där. Kunde vart ett skämt men det är det inte, jag älskar karuseller så otroligt mycket! Speciellt dom som snurrar, som pop-expressen på grönan. Fast nu ska vi ju på liseberg, snacka om köer det kommer bli där, och det är dessutom bra väder nu :D:D, så då kommer det vara många där + cupen då. Suck.. hatar kö mest av allt, finns det nå värre än att vänta egentligen? Men det blir att åka balder iallafall! Sist vi var på liseberg var när jag gick i 4an kanske, då satt jag typ och blunda genom hela den. Eller när det är värsta nerför backen iallafall, pappa trodde jag skulle skrika som ett fån, men jag gjorde inte ifrån mej ett pip. Kanske för det gick så fort så jag inte hann? Nu är allting mycket roligare om man skriker :D så hör ni någon ta i från tårna och galla, då är det nog jag!


hihi, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0