s; framme på öckerö



Är hos utbult på öcerö nu, vill bara säga att det är mamma som fixar bilder, inte jag, så bilderna från semestern kommer när jag är i timrå med kamera sladden igen. Vi åkte på en bilfärga till ön, kom hit för knappt en halvtimme sen men har redan hunnit äta macka och pissat. Ska snart göra mej iordning för natten, ska nog somna tidigt, det är skönt.
Jag hoppas vi får kul här då.. som ni säkert redan vet har jag varit väldigt skeptisk på det, men nu ska jag ha en positiv inställning inför semestern. Och försöka ha kul innan liseberg och stockholm, haha det är liksom det enda jag väntar på ju ;)
men ska stretcha nu, jag måste göra det varje dag. Antingen på morgonen eller kvällen, annars funkar det inte för mej! Tvångstanke, antar jag.
puss

Kommentarer
Postat av: karolina

har du med dig bärbara datorn eftersom att du kan blogga övrallt? :) hehe

2009-07-11 @ 23:38:37
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0