s; bilresan till öckerö

Har precis ätit på donken, herregud orkade ingenting, har suttit och pressat i mej godis hela bilresan, mått asilla hela vägen och godiset var inte ens gott. What är mitt problemo? Har faktiskt gått ner 4 kg på sommarlovet och vill inte gå upp dom igen..
Det som har gjort mej mest paff den här bilresan, är att vi inte bråkat :o visst, jag var på världens fitthumör innan vi skulle dra, satt och skrek på allt och alla och shit.. men det är som bortblåst nu det, nu mår jag bra. Eller inte i magen då men humöret är bra :) det går åt sån energi att vara sur, men ändå kan jag inte hjälpa det. Jag har sånna humörskiftningar så jag vet inte vad, sen har jag kort stubin också satt..

Nog snackat om det :) vädret suger nu, regnar gör det. Inte lite heller! SKÄRPNING!
hehe ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0