ouff



Snart kommer karrrrro hit! :) Vet inte alls vad vi ska hitta på, men vi kommer väl alltid på nått. Hon ska sova här iallafall, det är ett som är bestämt. Hon har tagit med sej badkläder. Det var ju bestämt att vi skulle bada, men sen ångrade hon sej, så jag sminkade mej, men nu säger hon att vi kanske kan gå upp till bandsjön ändå? Äh, vi tar det som det kommer helt enkelt..
Nu börjar vissa protestera mot att jag ska färga bort det blonda. Whaat? Vilket blonda, det är inte ens riktigt blont ju :o jaja.. får iallafall beslutsångest. Dessutom ska karro färga mörkbrunt i nian, så jag kanske inte behöver göra det. Jag har tänkt att jag slingar en gång i månaden eller varannan månad så jag får nästan mörkt hår med slingor ändå :) tjusigt!
kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0