ont i magen

Godkväll, jag mår inge bra alls nu! Det är nått fel på min mage, jag har spytt typ 2-3 gånger idag.. vet inte säkert för jag är snurrig. Känner mej som om jag vore bakis, men det kan jag lova att jag inte är. Mår bara väldigt dåligt.. har mensverk, är illamående, är trött och huvudet är inte i balans det heller. Illamåendet och mensen kan ju höra ihop, vad vet jag? Provade febern också, men det hade jag inte.
Resten av familjen ska åka och grilla korv med familjen Boork, men jag får stanna hemma ja.. ska väl mysa på vid teven och bara ta hand om mej. Vara hemma för en kväll, inte ofta det händer men det finns mirakel, så det blir jag och en popcorn påse ikväll :) fast jag kanske inte borde äta? Fast jag börjar bli rätt så hungrig för har inte ätit speciellt mycket idag.. eller ja, inte mycket alls egentligen.

Om linus följer med till "grillningen", så ska jag se om the sims 2 funkar på hans dator! :) HOPPAS! Fast hade jag inte testat det? Eller det kanske inte var på just hans dator. Äsch, det märker vi.

Vad ska ni själv göra ikväll då? :)

Kommentarer
Postat av: issa

jag ska vara med fredrik ja :)

2009-07-03 @ 17:12:05
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: Alina

hejhopp! kikar in =)

2009-07-03 @ 17:40:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0