morgonrutiner

MIn morgon börjar alltid med att äta nått, eftersom att jag är så seg annars. Det kan vara olika vad det är, men idag var mormor här och jag vaknade så pass sent så det vart lagomt till lunch, kyckling och ris

Sen sätter jag mej och kollar igenom alla bloggar jag läser medans jag smälter maten

Sen tar jag mej ett dopp i poolen :) i love it!

Sen ringer jag väl till nån kompis och pratar lite och sådär, ringde johanna som jag träffade igår. Innan det så träffade jag henne inte sen skolavslutningen!


Det är väl vad jag gör på morgonen, också går jag ut med hunden. Det gjorde nyss mormor men tror jag tar en sväng med henne ändå :) ska nog sova hos ellen ikväll, var snack om det igår. Vi får väl se hur det blir :) snackade med issa också så jag kollade om hon ville vara med, hoppas inte ellen har nått emot det då. För ju fler desto bättre?
nu tar jag mej en sväng ;>
adjö

Kommentarer
Postat av: karolina

morgonrutiner? haha du vaknar på eftermiddagen! :D

2009-07-02 @ 23:24:13
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0