mamma mia



Den här filmen såg jag nyss, har aldrig sett den förut, sjukt bra var den! Slutade med att jag sitter och lyssnar på abba låtar nu hehe ;> konserten vi såg på var kass, som förväntat. Alla därinne satt och diggade, utom jag, linus och lukas haha.. typ höll på döö så gick och satt mej på toan och vilade, höll på somna. Det gör jag när jag har tråkigt och inte vill visa det, hehe. Såg en as söt kille där också, första fina jag har sett på ön än så länge så det var ju ett plus.
Typ alla här har "nörd-glasögon", ni vet tjocka mörka bågar. Asfränt! Jag gillar't.
Nu är jag hungrig, tror jag ska gå in och ta mej nått att äta. Har en hel back med läsk men det mättar inte, det gör mej bara pissnödig. Dessutom så är det utbults läsk och inte min, men sen när vart det mitt problem? Haha skoja, men har inte öppnare här ute heller. Blir en sväng in vilket som alltså!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Josef

Go for it! What do you have to loose? ;)

2009-07-13 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0