magen vill inte sova

01:22.. en timme och furtio minuter senare:

Det ända jag har gjort nu är att legat i sängen och lipat som en treåring.. men alltså seriöst jag kan inte hjälpa det, jag har aldrig haft så otroligt outhärdligt ont i magen som jag har just nu. Nu väntar vi på att sjukhuset ska ringa upp så ska dom väl fråga massa skit om mitt bajs.. hahaha, massa skit om bajs!

Nu ska vi åka in, för dom ringde nyss.. kuuuuuuuuul
jag vill bara att min mage ska vara bra och att jag ska kunna somna, men icke..
Tänk om det inte blir bättre imorgon så jag inte kommer orka gå på karros kalas! :'(
eller tänk om jag avlider på sjukhuset :o om dom liksom säger att det inte är nått att göra åt, men dom vill inte att jag ska lida så dom stoppar in en spruta i mej så jag somnar in!! Neeejj!

Åh.. fast den risken får jag ta för att åka dit, för det här funkar inte :(
buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0