i'm so lyckad

Hela datorn laggar bara för att jag lyssnar på musik :o herregud, dags att förnya sej kanske?
Åkte iallafall till linnéa, stannade där ett tag sen for vi till skb. Var en hel del där, men dom åkte iväg med mopparna sen? :o taskigt, men snart sitter jag och linnéa nere på checkers och fixar moppekort vi med! Så då kan ni inte åka ifrån oss, hehe.. jag fick köra ponthus moppe också, och vad händer inte sen då? Jo, dom får inte igång den................... fastän att jag körde jättebra och gjorde inget fel alls! Men det brukar väl bli så att den är svår att kicka igång, right? Fick iallafall panik och skulle försöka laga men jag fick inte röra den.. :( åh, såklart att allt sånt där ska hända mej! Lyckobarnet liksom, säg nån gång jag inte har otur? Huhu..
Och sen när jag och linnéa skulle ta bussen så missar vi den. Lucky! Så vi ringer pappa så hämtar han oss, kanoners.
Ska se på nån film nu, lukas skulle välja så det blir väl nån konstig.

Kolla "snygga" registerings skylten vi såg idag då

Kommentarer
Postat av: Anonym

pontus jaså? det hände inge mer efter det att du fick låna moppen??!!

2009-07-06 @ 01:05:54
Postat av: Linnéa Kempe

stick du md anonym! har du ngt md lindas liv å göra elle? nej de hände inget mer än att låna moppen, och OM de skulle göra de har inte du ngt md saken att göra. speciellt inte när du är anonym

2009-07-07 @ 00:26:43
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0