hjärtat


det finns bara en som du, ingen tar sej till din nivå. Du är speciell, du är underbar. Du är en ängel som vi har här på jorden, jag vill aldrig att gud ska ta dej ifrån mej, du har en stor plats i mitt hjärta. Du är bra, du är bäst. Du lyssnar alltid och vill hjälpa, du gör mej glad ända inne i hjärtat! Du vet att varje gång jag ser dej så vaknar jag till, ett glädjerus ilar genom mej. Som när du slutade på skolan i nån vecka, första dagen efter lovet kändes det så tomt utan dej så jag skulle kunna gråta! Och då stod vi inte varandra lika nära som nu, men ändå så var du alltid en liten solstråle.
Vi har alltid snackat och sådär ju, minns på janines kalas när vi var små. Jag tyckte alltid att du va så gullig :) du fanns & finns alltid där för mej, precis som jag gör för dej. Vi har hjälpt varandra genom en hel del. Genom skratt och tårar står jag stark vid din sida! Vi har kommit varandra så jävlit nära på sista tiden och jag ångrar ingenting, du är en del av mej, och den delen vill jag aldrig förlora.
Jag skulle inte klara mej utan dej, jag svär, ingenting skulle vara desamma utan dej. Allt jag säger är sant så snälla ta åt dej, du är söt, snäll, rolig, du är världsbäst. Du är linnéa fucking kempe! När du inte orkar längre ska jag orka för två..

Jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja älskar dej lida! ja tänker leva för dej, glöm aldrig de. tack för allt, ja började nästan gråta när ja läste dehär! du är en av mina bästa vänner, ja släpper dej aldrig! <3

2009-07-20 @ 14:40:44
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0