hahahahahah


Hejhallå, jag och karro har badat och använt ansiktsmask ikväll :) eller karro tog bort sin ansiktsmask efter knappt 20 sekunder? Det sved, sa hon. Min satt kvar den :) fattar inte hur man ska ta bort den? Använda tvål och vatten, vatten bara, smeta bort det? Jag använde iallafall vatten och nån svamp.. undra hur det här blir imorgon. Men ska ligga i säng om en kvart, har bestämt mej för att sova innan klockan tre! Hoppas jag kan hålla det ett tag då.. men ska nog gå och lägga mej nu, karro har såklart lagt sej i min säng när hon ska ligga på extra sängen.
Dags för att slita ner henne, so long..!
hehe

Funderar verkligen på att bli blond igen.. saknar håret!
Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0