grötis


Typ sådär trött, om inte tröttare, är jag nu. Också ha jag ont i handleden igen! :'( asså det är jättejobbigt.. har satt bandage runt så jag har nått att stödja den på, och så att jag inte böjer den. Skriver bara med höger handen.. Bara det att när jag virade in handleden första gången så tyckte jag att det blev lite väl hårt, så kollade jag på fingrarna så var dom alldeles blå! Shit, men nu har jag gjort om och de vart bra! :)
Idag så skulle jag och issa träna nere i vårt hemmagym och basta efter det, men latfisen issa bangade och vill att vi ska på birsta istället. Men nä, jag ska inte på nå birsta. Jag ska träna! Har inte tränat på evigheter och de börjar liksom synas.. så ska börja träna och äta lite nyttigare. Men inte dricka nyttigare! Bara äta, sällan dissa cola och redbull liksom..? :o noway.
Ska pallra mej iväg till köket och äta havregrynsgröt nu, de är väl nyttigt?
Hehe, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0