gatufesten

Vi träffade på madde och karro på busshållplatsen :)

Ellen tog sej ett donken meal!

Vilopaus

MÖRDAR SKORNA!

Det här dracks det mycket av vill jag lova, coca cola (L)

Och vi rocka loss till dom dära, dom var väl hyffsade

Tog en paus från skorna, det var lortigt på backen


Det var helt okej därborta :) kvällens höjdpunkt var ju självklart när jag och ellen åkte karusell :D fast ena var ganska mesig, men den andra var kung. Ellen vann ett gosedjur :D:D:D:D:D ÅH VAD COOLT! Men vi säger inte att det var på alltid vinst, då är det ju inte lika baaaaaalllt längre liksom. Träffade en hel del folk där också, såklart :) vi stod vid scenen typ as länge där i slutet, vi ba rocka loss liksom. Eller så gjorde vi inte det.. för sen kom det en grabb till oss och ba "Såg er vid scenen, ni var lite slapp! Diggade ni inte?", haha. Vad gjorde vi mer? Inte så mycket, gick mest bara runt och sådär. Drack cola. Kul hade vi iallafall! Fast sen satte jag mej och vilade, satt mot en vägg, när ellen och adam var och shejka loss, så kommer det någon fullvuxen varelse, en kvinna till och med, och typ håller på och frågar hur det är fatt, och om hon ska skjutsa hem mej och så. Jag bara "Nej, det är lugnt, mamma kommer snart". Så la jag ner huvudet på armarna igen, efter typ fem minuter när jag tittar upp, står hon fortfarande kvar och kollar värsta oroligt på mej :o men då ringde ellen så jag sa att det var lugnt, men då skulle hon veta vad jag hette och var jag bodde och så. Jag är hemma och lever än, ingen skada skedd! :) om du läser det här snälla du.

Ska fika nu iallafall, vi hörs ju
pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0