en kärlekshistoria

Eliinkempee om shutter shades:
hurru , snälla köp inte såna , de äör fjortis glas ögon .. alla fjortisar ha såna nu typ ... fast alla är inte fjortisar men endå , LINDA KÖP DOM INTE ! jag vARNAR DEJ ;d JAG KOMMER KALLA DEJ FJORTIS HURRU ;)<3

Hahaha elin, du kallar mej redan fjortis så va gör det för skillnad lille vän? ;) ska ändå inte köpa dom så lugn stumpan :D<3


Sitter påväg till stockholm nu, åh vad jag har längtat! Trodde aldrig att dagen skulle komma men nu är höjdpunkten på hela året här :D:D bättre än julafton! Nu ska jag virra runt där, kommer nog gå vilse minst 1000 gånger, men skit samma. Jag älskar stockholm! Så himla mycket folk, och allt där är liksom typ.. överdrivet, man syns men finns inte. Jag älskaaaart!

Jag har suttit och tänkt igenom gamla kärlekar hela resan, det är mycket sånt här som kommer upp "Tänk om jag hade gjort si och inte så, undra hur allt hade varit då nu?". För varje val man gör, varje ord man säger ändrar framtiden.

Tänk om jag hade kämpat, då skulle egentligen allt varit perfekt. För då gick jag där, tänkte, fan, jag är lycklig! Men jag kämpade inte, men klarade mej ändå, fast gav mej själv ännu ett ärr i hjärtat.
Kort därpå vart jag kär igen, kan väl bara säga att det gick rakt åt helvete och det var inget ärr som ersatte den kärlekshistorien utan istället ett krossat hjärta. Jag försökte komma över, ville inte tänka på honom, ett kort glädjerus på helgerna men resten i tårar. Gjorde helt fel och försökte läka hjärtat på fel sätt. Det insåg jag inte förens senare.. när samma historia hände igen.
Så skulle jag skita i allt sånt, och jo, det gick bra efter ett tag. Hittade en ny jag tyckte om, det var bra så länge det varade kan man säga. Men ändå var jag inte nöjd så det tog slut det med.

Och efter varje förhållande säger jag alltid samma sak,

aldrig mer kärlek

Men ändå blir det kärlek igen, för det är en sak man inte kan klara sej utan. Alla vill bli älskad, vara speciell i någons ögon. Och det är alltid någon som får ens hjärta att slå lite fortare! Är det inte lite knas, kärlek är som värsta berg och dal banan. Det är väl kul att ha någon, men man får ändå aldrig glömma sina vänner. Då får man skylla sej själv om det tar slut, vem står kvar? Efter att ha varit andrahands val i månader.
Vet inte vad jag skulle förmedla med det här inlägget precis, menar inget taskigt till någon, vart väl bara så att jag skrev så.
adjö

Kommentarer
Postat av: issa

du är inte ett andrahandsval för mig iaf:) och du har aldrig varit heller, tro mig

2009-07-17 @ 14:10:56
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0