claudddiiiiiiiaaaaaa :D

Ska vara med claudia idag :D eller som janine skulle säga, clabbe clownfisk, men jag är snäll så i mina öron heter hon bara claudia ;) jag vet inte vad vi ska göra, läju dra till henne eller nått :) så hon ska hämta mej med sin moppe kanske, jag har aldrig suttit på den hihi spännande :D:D snart ska ju till och med jag börja med mitt moppekort! Det är ännu mer spännande, och lite läskigt.. tänk om jag inte klara det? Att det går helt åt skogen? Buhu :( äsch, vi får se hur det går.. hoppas på det bästa iallafall!

Dvs, att det ska gå bra och att jag får min silvriga retro moppe :D

Kommentarer
Postat av: madeleine

vart ska du ta kortet? ;d (inte YA, det är sämst..)

2009-07-27 @ 15:46:06
URL: http://bmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0