busigt!

Hej :) sitter hos ellen nu, ska sova här. Adam ska också sova här, har knäppt lite bilder sen ikväll men dom får ni inte se förens jag kommit hem där sladden är :) jag är astrött, somnade ute också somnade jag vid bordet när vi satt och fikade.. haha. Är lite hungrig fortfarande men orkar inte göra nått åt saken, pissnödig är jag också men jag kniper ihop! Jag har inga pengar på telefonen så ni vet varför jag varken ringer eller svarar på sms. Men ni kan ju ringa om ni vill höra min ljuva stämma! Eller ljuva kanske man inte ska säga, har alltid stört mej lite på min röst för jag snackar ganska konstigt. Har alltid uttalat O på ett konstigt sätt, men nu har jag övat bort det så det ploppar bara upp ett knasigt O ibland :) duktig jag är.
Men jag känner inte för att skriva nått nu.. vi tar det imorgon.
hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0