birsta med flickorna


Issa kom och joinade oss :) alltså guuud va dom skulle retas med mej på donken, jag började snacka om att jag skulle bli värsta bra mamman så börjar dom säga massa dumsaker som jag skulle göra med barnet, haha det kan jag försäkra dom två om att jag inte skulle göra! Vad dom sa är tyvärr lite.. secret.
Sen kommer det en kille som jag har gjort bort mej lite för, det var på en fest och jag kom till han ba "Åh, du ser ut som tsatsiki!" men det var ju ett tag sen, men sen börjar dom "Är det inte tsatsiki?" och "Linda, vilken sås gillar du mest?" haha så skulle dom livas extra mycket bara för att han och hans kompisar skulle kolla mot oss! Haha jag trodde jag skulle dö och sparkade dom under bordet så dom skulle hålla tyst, men tror ni det funkade? Näe. Haha men ni är mina pinglor ändå ;*
Sen gick vi till ikea också, och coop. Var lite överallt :) har också kommit fram till att jag ska sova hos linnéa i natt ;> så ska snart packa ihop och åka till henne. Fast just nu är hon i skb så ska kanske hoppa av där om hon är kvar där när jag kommer, så åker vi väl till henne lite senare.

Seeeeeee yaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0