Bilder från igår

Ellen leker med sin tunga

Adam gillar't!
pussas!
Issa ska ta ut pengar

Jag och issa drog på max :)

Vi hittade en olåst cykel, tack för lånet vem nu ägaren var

Det ska vara ett hjärta på läpparna, syns inte precis.. men visst är jag söt? ;) hahah

Issa utrycker sin kärlek för fredrik

Jag utrycker min kärlek för.. mej själv?

Sen gick jag och skulle leka såklart

Kolla läget

Är du beredd?

NU ÅKER JAG!

Hjäääälp!

Äh ganska soft ändå

Klar

Strike a pose..

Gatufesten, palla jag vill bara åka karusell

Cykel <3<3


Håller på att bli medlem på en sida nu, sen ska jag ladda upp ett videoklipp :)
pusss

Kommentarer
Postat av: issa

hihihi jag vet vilket videoklipp :)

2009-07-03 @ 15:54:16
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0