åhh vilka söööötnoooosar! typ puddingar, ohhhh gulligull!



Ikväll hade jag och janine bestämt oss för att ha tjejkväll, kom på de när vi tältade. Anton kom förbi förresten, och han stannade ända tills fyra idag haha :)
Vi har köpt massa gosaker och hyrt två filmer. Men filmkvällen får inte börja förens jag har städat rummet.. läju inte bli nån filmkväll ;o äsch, det var bara mamma som sa så så vi får väl se? :)
Känns som att bloggen blir tråkigare och tråkigare, men själv har jag roligt för jag gör så mycket saker och det händer så mycket tok, men jag skriver aldrig upp det! Ska köpa ett litet block där jag ska skriva saker som händer i, så jag kan skriva det i bloggen sen :) lika paow..

Det är lan på våningen under också, linus och hans kompisar ;d kanske ska bjuda in dom till filmkvällen så vi brudar har nån att hålla i handen? ;);) öhhhm, tror nog vi flesta tackar nej till de va :o eller alltså inget personligt såklart, huhu, det är ju tjejkväll menar ja. Menar absoluuut inget elakt!
Min spegeldörr är borta, måste klistra fast den på väggen bland artisterna kanske? Sött, eller inte.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0