åh drygt!

Jag och linn for på birsta och åt glass, hon skulle lämna tillbaka ett par skor, så vi kollade runt lite också :) kollade på piercingar. Alltså seriöst jag har velat pierca läppen sen jag gick i 4-5an kan jag inte få göra det snart SNÄLLA MAMMA OCH PAPPA va lite schysst nu va :'o om jag inte får göra det på studio när jag blivit 15 så kommer jag göra det en gång till hemma, och det finns risk att jag blir förlamad. Vill ni att jag ska ta den risken? Va va va? Haha, det här är inte utpressning utan jag undrade bara.
Nu kollar jag med issa om hon vill hitta på nått, och med det menar jag gå ut. Hon ska väl snicksnacka lite med mor sin och se hur det blir :)
tills dess, får ni en stor fet käftsmäll.
Haha närå ni får en riktigt härlig tungkyss!
Nej, skämt åsido.

Ni kan få en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0