min helg

Förlåt allihop som är besviken på mej just nu, jag skäms så otroligt mycket. Jag vill inte tappa någon av mina vänner, inte en enda. Jag vet inte om jag har gjort det eller inte, men jag vet att jag har ställt till det ordentligt för mej.. Jag har förändrats, det kan jag inte neka till. Men jag svär, jag svär, jag ska göra något åt saken nu innan det är för sent. Jag vill inte tappa bort mej mer än vad jag redan har gjort, jag ska försöka göra allting bra igen. Så bra som det går iallafall. Jag är 14 år och har många år framför mej, så jag tänker inte förstöra det nu. Jag ska börja ta tag i saker och ting, börja använda min såkallade hjärna lite mer.
Jag älskar mina vänner mest på jorden, och jag skulle göra vad som helst för dom.
Förlåt.

Kommentarer
Postat av: KewZooN

det är inte dig jag mednar!

2009-01-18 @ 19:45:28
Postat av: chrissi

bra att du själv vet vad du har gjort -v-

2009-01-18 @ 20:13:40
URL: http://chrissilarsen.blogg.se/
Postat av: cornäälija

byxorna e riktigt snygga :D hehe

2009-01-19 @ 13:36:32
URL: http://corneee.blogg.se/
Postat av: Emil

linda du kan ju fundera på hur du ska få tbx mig ,men de kommer bli svårt kan jag säga,trodde aldrig de här skulle hända

2009-01-19 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0