hey there deliah

nu ska jag sova så jag skriver bara lite kortfattat vad jag gjort ikväll.
fick skjuts till timrå och var med tanja, vi gick ut och sådär. gick till johanna och var hos henne en liten snabbis, sen gick vi till ib. kvart över nio, halv tio så for tanja iväg. då satt jag där ensam kvar, inte så farligt tänkte jag, för pappa och mamma skulle ju hämta mej tio. jag satt där och var allmänt tråkig och trött med chrissi, basse, kenny, tell, linus och sofie typ, spelade lite kort med några sen också. klockan blev halv elva, ingen som hämta mej. sen blev den elva, sen halv tolv, då ringer det på mobilen och då får jag skjuts hem.
jag är så otroligt trött och slut efter dagen.
vi hörs.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0