hejhejhåhå

hejhallå allesammans,
idag har jag ätit gröt-frukost. jag känner mej som en skidåkare! jag vet inte varför, men jag kopplar ihop havregryns gröt till längdskidor. haha, jag som knappt kan åka längdskidor, eller ens har ägt några sen jag gick på dagis. på utepassen på laggarberg så skulle dom alltid åka längdskidor på vintern, men jag var aldrig med. jag fick sitta på sidan och kolla när dom byggde hopp och hade det jätteroligt, jag var väldigt avundsjuk ska du veta. mamma skulle fixa några, men det blev aldrig så. för då skulle hon såklart fixa så att jag fick låna skor och sånt av någon. det ville inte jag! och dessutom var alla skor hon fick tag på för stora. det är sorgligt att ha små fötter ibland.
nu har jag precis duschat av mej också, sen använde jag body buttret jag fick av issa. det luktar jätte gott och man blir alldeles len av det! och mina ben är inte lika torra längre heller, det är kanoners tycker jag. och nåt som också är kanoners är att mina händer inte heller är torra, dom brukar alltid bli det på vintern! förra året var dom så torra så att dom sprack och började blöda lite nu och då. och inte ville jag smörja in händerna heller, det gjorde otroligt ont. hualigen.

jag smsar med issa. hon är i fjällen för er som inte visste det. undra när mina gratis sms tar slut? säkert när som helst, det känns inte bra.. jag tycker väldigt mycket om att ha gratis sms. fast, jag kanske ska ta en paus när dom har tagit slut. samtidigt är det lite småroligt att inte ha pengar på mobilen. hihi. för då måste folk alltid ringa till mej när dom vill något :) det är roligt när det ringer på min mobil tycker jag. fast tanja hon kör alltid med den här, "ring mej om du vill hitta på ngt:)" och jag lyckas nästan alltid vara ute på långpromenad med hunden eller nåt sånt då.. hehe.

ikväll ska min familj till janine, det ska bli roligt. jag vet inte vad jag ska göra nu.
jag hittar på nåt.
när mina ben har torkat lite bättre ska jag iallafall bygga pussel.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0