sena kvällen med ellen

Hejsan :D Här sitter jag vid datorn medans Ellen städar, hihi. Vi är inte i hennes garagerummet nu, nu är vi i vanliga huset. Maddes fest igår var rolig! Haha det var nog roligast att sitta på övervåningen och höra alla som såg på filmens skrik, själv så vågade jag inte se. Men det var jag faktiskt inte ensam om. Det som verkade vara läskigast med filmen var att det stod "to madeleine" i slutet av filmen, och det var ju liksom Madeleines fest :O fatta vad läskigt!
Efter festen så for jag hem och packade, sen gick jag till Ellen. Bubbas var också där ett tag, vi satt vid datorn och kollade på film. American Pie, såna filmer vågar jag se. Hehe.. vi somnade väl runt 3 tiden kanske, och vaknade halv elva ungefär. Ellen ska bara städa & äta och sen ska vi ner till mej och duscha och basta, sen ska vi till Elina och Elsa ikväll, för dom har fyllt år :) Det skulle vara övernattning men jag fick inte sova över för mamma, fattar inte varför. Det är ett KALAS inte en fest där vi sitter och super, mamma & pappa. Förstå det.
Efter kalaset ska Ellen sova hos mej, får se hur länge vi bli där :) Har fortfarande inga pengar på mobilen, så ni får ringa om det är nåt!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0