this is pannkaka


Hahahah , för söta asså!

Jaa jag har varit med ponthus idag då som ni säkert förstår, först stack vi till stan och gick runt. Donken och så, men nu när jag skriver så kom jag på att jag har ju redan skrivit de? Vi stack iallafall till mej efter vi varit i skb, tog tjugo över nio bussen sen hämtade pappa oss i timrå. Fick stå ut med att kolla på sean banan grejer på youtube med lukas.. sen kollade vi på clarry :D men den tyckte bara jag och lukas va kul, de va inte ponthus humor precis hahah. Nu är han på väg hem iallafall, och jag har borstat tänderna och så så jag ska väl sova jag.

Imorn ska jag va med karro, de va ett tag sen de! Drar väl dit på eftermiddagen eller nått, sen så ska vi ha myyyyyyyskväll :d a också sover jag där då. Hahahah också ska jag visa fulaste som vi såg på youtube hahahhahahahaha



HAHAHAHHHA söööööt gubben i slutet då, aw

Nu ska jag bara prata klart med mina saknade ninis, sen ska jag sooova så skönt i min än en gång nybäddade säng, siden täcke (L)(L)

SKÖNIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0