städ-dax

Nu ska jag göra en sak som jag borde ha gjort för länge sen, men jag kommer ju hålla på hela natten isåfall!
Jag ska städa. Inte bara stoppa undan saker, utan jag ska rensa, städa, dammsuga, sladda, dammtorka, byta i sängen, rensa garderoben osv osv.. det ska ju bli ett nytt år, och man måste ju ha det fint tills dess! Dessutom så julstädar jag varje år och det får bli nu då :) det går i den här ordningen: byrån, sängen, natt bordet, bokhyllan, fönstret, skrivbordet och sist men inte minst garderoben. Byrån och skrivbordet blir värst..

Så ska jag planera hur jag ska kunna göra den här bloggen rolig igen, jag skriver ju bara om vad jag har gjort, vad jag gör och vad jag ska göra hela tiden. Ha inte varit nå roliga listor eller nånting på aslänge! Så vänta bara, här blir det en förändring snart :) så ska jag fixa mer bilder dessutom, för det blir mycket roligare att läsa med bilder. Right? Inte för att man läser bilderna men det ser roligare ut!

NU: städa :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0