sötfis

Vilken söt nisse hihi!

Idag fick jag öppna i paket kalendern, fick balsam som hörde till schampot jag fick förra gången, fast det glömde jag hos linnéa i helgen men få väl fixa fram de :)

Solade bara 8 minuter för jag gick och åt strips på lunchen, det var lax däruppe :s alltså va tänder dom med, att man ens kan äta nått sånt där! UUUUSCH! A och åtta minuter känns som ingenting men jag hoppas väl att jag fått lite färg på mej iallafall :) nu fixar mormor våfflar men jag tvekar på om jag orkar de för jag har ätit pan pizza.. gick igenom timrå med en som en liten fettis hahah, sööööööttt!

Men det luktar så gott så jag ska nog ta ändå hihi
hejdÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0