såld!

Vet ni vem som körde mej till skolan imorse då? Linus, min bror! Han hade visst börjat övningsköra, haha lite efter va jag visst. Han ha ju börja bli stor han!

Har varit värsta speedad på skolan idag, förstår inte varför för jag kunde inte sova på hela natten. Fatta, jag har haft två riktigt jobbiga nätter! Först i lördags såg jag, ponthus, johan och andrea på paranomy activity eller hur den nu stavas, och sen skulle jag sova ensam, låg under täcket hela tiden för jag var så rädd. På söndag så såg jag och sandra på mirrors hos johan, så jag sov med huvudet mot väggen hela tiden för jag hade en spegel på andra sidan. Haha? Ska försöka hålla mej lugn i natt! :o

Idag följde ponthus med mej hem efter skolan, ha varit mys de :)<3

Men ska försöka komma i säng tidigt ikväll, för imorn ska jag sola för då får jag pengar för linnéa ska köpa min hårförlägning :o hon är blond igen, minsann! Känns värsta konstigt att sälja den haha, men jaja. Hellre korthårig och brun än långhårig och blek, hehe ;)

Ja men godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0