safsdg

Jag är fortfarande på gården, men mamma skulle hämta mej när hon handlat och de ha gått typ en timme så läju ska åka hem snart. Det har inte hänt så mycket här idag, gbg dani kom hit en sväng iallafall :) så sa jag hejdå till ponthus för han ska åka till mor sin och fira jul, han är jättelångt borta :o

Snart är de den där mellandags rean så då ska jag köpa massa skit minsann, skulle behöva lite nya kläder iallafall så det blir bra det :) jag har faktiskt skrivit en inköpslista kolla:

Hårinpackning

Sola (okej de köper ja inte men)
Hårfärg
(ska kanske färga underhåret!
Kläder
Kofta
Silver schampo

Men nnu ska jag till hemköp me linnéa och emelie ,

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0